Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

17-03-2017 kl. 22:50

Set af 283

Hvad er et fagligt løft?

Og hvorfor kan de ikke i hans nuværende skole løfte ham fagligt?

Af efterskoler i Jylland har jeg hørt godt om Eriksminde og Aarhus Efterskole (som vist ikke er så kristen, som det måske kan lyde). Men om de kan noget specielt med faglige løft, ved jeg ikke.

Vil din søn helst på en stor eller en lille efterskole - og vil han overhovedet på efterskole og være social 24/7.

Mange efterskoler har fokus på at signalere, at de vægter faglighed, fordi de ved, at forældrene efterspørger det. Men nogle gange er det bare tomme ord fra skolens side.

Altså ikke meget hjælp, men bare et STORT TILLYKKE med bevillingen. Jeg sender selv et barn af sted til august og tror, at det bliver fantastisk.

Vh. Stine

Dette er et svar til Efterskole med fagligt løft, tips?

af Ann# (17-03-2017 kl. 22:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook