Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

sanne

26-03-2017 kl. 23:06

Set af 1520

min mand er ikke social

Jeg har et mærkeligt problem, som tiltider generer mig meget. Jeg er en person der er meget social, har nok et stort social behov. Jeg har mange veninder men 1 bedste veninde som jeg taler med hver dag og vi ses ofte. Min mand derimod han er bare slet ikke social, har ikke rigtig venner. Min bedste venindes mand er nok den eneste han har og jeg tror det handler om at vi er så gode veninder at de igennem os ses tit.
Jeg har tit aftaler ude med veninder men siger også fra tit så han ikke sidder alene hjemme for ofte. Når vi taler om det så siger han jeg har jo ham venindes mand også nævner han mændene fra min familie. Ja man kunne sige at hans sociale behov er lig med nul også acceptere at han er sådan men det gør mig bare trist. Jeg kæmper tit med at lave aftaler med veninder der er i parforhold, nogen gange med veninder som jeg ikke egentlig har så meget tilfælles med så han også kommer ud og ser andre mennesker.
Han har snart fødselsdag og jeg tænkte jeg ville lave en suprice men hvem skal jeg invitere...?
Hvis vi er til fest eller noget social sammenkomst hænger han også meget på mig, hvis jeg falder i snak med nogen sidder han bare kigger på sin telefon. Synes godt nok det er irreterende. Nogen der kender det? Jeg ved godt jeg ikke kan lave om på hans person eller sociale behov, men synes det er svært og tit tænker jeg på om han ikke føler sig ensom..Når jeg spørg siger han nej, han har jo mig.

Svar til dette indlæg

Enig med de andre svar Elm 28-03-17
kl. 11:30

Lyder som min mand.... zette79 28-03-17
kl. 10:17

Tak for svar MEN Sanne 27-03-17
kl. 22:17

Jeg er lidt Den gamle 27-03-17
kl. 21:23

Det MÅ du aldrig gøre Ano 27-03-17
kl. 16:49

Stop! Mettesg 27-03-17
kl. 11:52

At være introvert i en ekstrovert verden Stenz 27-03-17
kl. 10:28

jeg her heller ikke social Zzolla 27-03-17
kl. 10:05

Lad ham være... KamillaS 27-03-17
kl. 09:05

Men er det ikke ok? Karina 27-03-17
kl. 08:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook