Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

24-05-2017 kl. 14:03

Set af 928

godt nok drenge men de er dælme lange

Hej..

Mine er godt nok drenge men de er også voldsomt lange syntes jeg. Men kigger jeg på deres klasse, så ligger de fint i svinget. Eller den ene gør, den anden er lidt af en afstikker. De er 14 år og går i 8 klasse.

Oliver : 190 og vejer 63 kg - str. 44 i sko
Tobias: 181 og vejer 74 kg - str. 42 i sko

O er slet slet ikke færdig med at vokse, og vi kan bare se det på hans måde at gå og sidde på at han slet ikke syntes det er morsomt at være så høj.

T er måske ved at være færdig med at vokse, syntes ikke rigtig han er vokset det sidste stykke tid.

Hverken jeg eller manden er høje, jeg er kun 169 og manden er 177 tror jeg.. Sååååååå (men pssssst : vi er flyttet 3 gange og har samme postbud, det har manden bare ikke opdaget ha ha haaaa)

knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

Dette er et svar til Hvor høje er jeres piger på 12-13 år?

af Lene (18-05-2017 kl. 22:24)

Svar til dette indlæg

Holy S....! JEB 25-05-17
kl. 11:00

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook