Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Monne

12-06-2017 kl. 13:38

Set af 544

I må simpelthen lære at tale sammen

Kære dig

Det lyder ret fortvivlet for dig. Og mest af alt tænker jeg, at det lyder til, at på trods af jeres pressede hverdag, din stress, jeres manglende sex, og jeres manglende kommunikation - ja, så vil du faktisk gerne være sammen med din kæreste, du er bange for at miste han, og du synes han er et godt catch!

Ved han godt det?

Og ved du, om han også stadig synes, at du er et godt catch?

I må få brudt den tavshed og få svesken på desken. Parterapi, samtalekurser hvad ved jeg.... men du bliver helt nedbrudt, hvis du skal gå rundt med de tanker om ham og hans nyansatte uden at få talt med ham om det.

Og mest af alt, så synes jeg, at du skal finde ud af, hvordan du - igen - bliver alt det, du ikke er: energisk, smilende, sød ... osv. F
For din egen skyld.
Du må gerne have en ambition om at få mere overskud ind i dit liv, og mere glæde :)

Uanset hvad, så må du få fortalt din kæreste om dine tanker og følelser, og hvis ikke han vil tale med, så må han i hvert fald lytte - og så kan han jo tænke over det og vende tilbage med et svar...som han jo også kan skrive, hvis det er nemmere?

Dette er et svar til kæreste med nyansat date

af ælling (11-06-2017 kl. 08:19)

Svar til dette indlæg

tak :) (T) ælling 14-06-17
kl. 10:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook