Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

13-08-2017 kl. 12:36

Set af 950

Du skal ikke bestemme dig i dag for,

om I skal blive sammen eller ej.

Din mand er en idiot, og du har al mulig grund til at være såret og rasende.

Jeg ved ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis min mand var utro, men jeg ville håbe, at jeg ville holde hovedet koldt:

Masser af ægteskaber har overlevet utroskab. I kan godt få det godt igen. Det kan sagtens være, at det er dig, han elsker højest og ønsker at blive gammel med. I har to små børn og er muligvis pressede, hvilket kan få folk til at reagere dumt.

Bed ham om at være ærlig. Prøv at fornemme, om han vil jer eller ej. Mærk, om du kan tilgive ham.

Jeg ville (tor jeg) godt kunne tilgive min mand. Vi har så meget godt sammen, som at værd at værne om - også selv om den ene part begår en meget stor fejltagelse. Hvis jeg selv var utro, ville jeg håbe, at min mand tilgav mig.

Og HVIS du så tilgiver ham, skal du gøre det fuldt ud: Det er måske okay at råbe ad ham nu, men på lang sigt dur det ikke, hvis den ene part "har noget" på den anden.

Cyperkram til dig,
Stine

Dette er et svar til Utroskab - lige opdaget

af Ulykkelig (13-08-2017 kl. 11:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook