Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

23-08-2017 kl. 12:46

Set af 837

spørg venner - kollegier

Når jeg fik tilbudt det job jeg nu har, sidste sommer, så skulle jeg selv komme med lønforslag. Og jeg anede det simpelhen ikke, fordi jobbet var lidt andet end det (blanding af det jeg lavede før og IT)jeg har tidligere haft OG fordi virksomheden ikke ligger i denmark (min kontrakt er fra UK). Men så brugte jeg mit netværk. Spurgte nogle som har job inden for noget lignende (selv om overhoved ikke det samme) IT og så dem jeg kender i UK som laver det samme som jeg lavede før og så ved jeg hvad en som mig plejer at få i løn her i DK (DK ca 75, UK ca 65, IT ca 60) (og bare til at undgå at blive svinet til, så nævner jeg beløb til at fortælle forskellen, ikke til at sige "se hvor høj løn jeg får...").

Det samlede jeg så i en bunke og spillede ud lidt højere end jeg troede de ville gå med til (jeg sagde 70). Jeg fik det så næsten (68) (godt nok er det så uden den 6 ferieuge og ej heller pension, så den trækkes fra), noget jeg ikke havde forventet. Jeg kom også fra ledighed, så det træk ikke så meget ned.

Så jeg ville spørge rundt. Gamle kollegier, venner, andre du kender som kan vide noget. Min erfaring er at de ved mere end fagforening.... Dem som laver det samme som dig, de ved hvad de får, hvad de andre får... du kan også spørge en gammel chef (som så ved hvad han/hun betaler nogle som dig).

Held og lykke med det
Solveig

Dette er et svar til Det hjælper vel ikke meget?

af Karina (23-08-2017 kl. 11:30)

Svar til dette indlæg

Hmm synes bare Ano 23-08-17
kl. 14:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook