Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

28-09-2017 kl. 07:17

Set af 938

Hold da op!

7 børn tilsammen...
Jeg tror det er lige så forskelligt, som der er sammenbragte familier.
Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men har været kærester i 5 år og vi holder altid jul sammen, og hans forældre er næsten altid med. Min far og hans kone rejser som regel i julen.
Mine svigerforældre gør ikke forskel på hans datter og mine to, de får for samme beløb, ca. 500 kr.
I det hele taget er det meget ligeværdigt. Min kæreste har en søster der har to børn, som er lige gamle med mine, og vi deltager altid i hinanden fødselsdage osv., og derfor er det nok mere tæt. Vi bor også i rimelig afstand til hinanden alle sammen.
Min far giver ikke gaver til hans datter til hverken jul eller fødselsdage, men de deltager heller ikke og derfor er det meget naturligt.
Dine forældre kunne jo skrue julegave budgettet ned til 500 kr. pr. barn, så var det rimeligt (jeg synes også 1000 lyder af meget). Hvis I holder jul sammen synes jeg helt sikkert ikke der skal være forskel. Og når I er flyttet sammen, synes jeg også alle skal behandles på sammen måde. Så det bliver ligeværdigt i forhold til at de er bonus søskende, så der ikke opstår en konflikt pga af det.
Min ex mand holdt jul forrige år med vores børn, hans kæreste, hendes mor og bror, og der var kun gaver fra deres far, DET synes jeg var meget mærkeligt, og det syntes børnene også... Jeg er spændt på i år!

Dette er et svar til Julegaver/bonusbørn/bedsteforældre

af Lene (27-09-2017 kl. 21:47)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook