Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mutti

02-10-2017 kl. 18:40

Set af 958

Alt med måde.....

Jeg gør eks.vis kun rent hver anden weekend, men så rigtigt grundigt med sæbevand overalt og det kan jeg snildt gøres på en halv dag.

Min mand støvsuger hver morgen når vi andre er taget af sted på arbejde/i skole og inden han selv skal på arbejde.

Ofte står jeg op en time før de andre om morgenen (kl. 5) og ordner tøjvask og andre småting i fred og ro.

Vi får rugbrødsmadder med godt pålæg 2 gange om ugen og køber ellers halvfærdigt mad, som nærmest bare skal sættes i ovnen og så med en god salat til.

Indkøb gør vi ofte fredag aften, nogle gange med kombineret spisning på burger eller pizzabar.

Ja og så har vi ingen husdyr, netop fordi vi simpelthen ikke har tiden til det og det kun bliver endnu et stressfaktor.

Hvad med at få rengøringshjælp hvis du synes det er så uoverkommeligt ?

Dette er et svar til Jeg "drukner" i pligter i weekenden

af Ano (01-10-2017 kl. 20:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook