Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

olibias

04-10-2017 kl. 12:44

Set af 861

på mine drenges skole

Hej mini.

Mine drenges årgang havde sidste år 3x8 klasser, ugen før påske blev de 3 klasser til 2. De valgte at gøre det der, for at 9. klasse ikke skulle starte med "uro omkring sammenlægning".

de valgte den klasse der var "mindst" velfungerende, og delte den ud i de 2 andre klasser. Alle børnene måtte vælge hvilken klasse de helst ville i, og hvilke 3 kammerater de helst ville følge, og de fik af vide at alle fik minimum 1 ønske opfyldt.

Der var 1 som intet fik opfyldt af sine ønsker, men det var vist en fejltagelse.

Alle 3 klasser kendte hinanden super godt, og derfor var det ikke noget problem, hverken at være den "nye" i klassen, eller at modtage "nye" kammerater.. Det kan mange gange være en fordel, dog ville jeg ønske det var sket i 7 klasse, da der jo sker rigtig meget i 8 samt 9 vedr. gøre sig eksamens klar osv.

Mvh
Mia

Dette er et svar til nysammensætning af klasser - erfaringer?

af mini (03-10-2017 kl. 17:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook