Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Junimor

16-11-2017 kl. 17:22

Set af 325

Ikke som dig

Jeg mener ikke, at det er arbejdsgivers opgave at betale for, at syge medarbejdere kommer hjem. Så hvis forældrene havde mulighed for at hente din kollega, ville det være den bedste løsning. Alternativt kunne din kollega havde taget en taxa hjem (eller lade én af jer køre) og hentet bilen en anden gang. Sådan ville jeg selv have løst problemet. Hvis jeg selv var den raske kollega, ville jeg havde tjekket ud fra arbejdet, mens jeg kørte den syge kollega hjem - men vi har også flextid.

Men altså: Jeres løsning er også OK - specielt når jeres kollega ikke ville kontakte sine forældre . Det kommer vel også an på, hvad jeres arbejde går ud på. Hvem lider skade ved, at to raske medarbejdere er væk en time? Laver I noget kontorarbejde, der egentligt kan vente, eller står der pludselig en hel gruppe børnehavebørn, der mangler en pædagoger, eller lign?

Hvis det var sket på min arbejdsplads, ville jeg ikke have blandet mig i det, hvis nogen havde tilbudt en kollega at køre hjem. Det lyder ikke som en situation, hvor det er hensigtsmæssigt at begynde en diskussion - jeres kollega havde vel bare brug for ro.

-
Junimor

Dette er et svar til Kære Mads og monopolet - dilemma

af Mie (16-11-2017 kl. 12:40)

Svar til dette indlæg

i øvrigt....skulle hun hellere have Junimor 16-11-17
kl. 19:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook