Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Junimor

16-11-2017 kl. 21:56

Set af 244

Det kommer jo an på, hvilke muligheder,

I har: Har I råd til at flytte eller få håndværkere?

Hvis din mand ikke har energi til at gennemrenovere huset, skal han ikke gøre det. Det er jo et kæmpestort projekt, han skal have lyst til - og det er ikke noget, I skal bruge jeres energi på at skændes om. Du kan ikke holde ham op på noget, han måske lovede for 15 år siden.

Hvis det ikke er muligt at flytte, foreslår jeg:

Få evt. en indretningsarkitekt til at hjælpe med at indrette huset på en måde, som du kan lide. Det er ikke uoverkommeligt at få stue og soveværelser malet og gjort rare. Hvis det er i orden, kan du måske bedre acceptere et slidt badeværelse, bryggers mv. En indretningsarkitekt eller lign. vil også kunne komme med forslag til, hvordan I kan få gjort små ting ved køkken og bad, som lige gør det hele rarere at være i.

Har du set TV-programmet "I hus til halsen"? Der viser eksperten, at der ikke skal så meget til, før et slidt hus bliver meget mere indbydende. Måske kan du få din mand med på små, afgrænsede projekter, hvis du klart melder ud, at du ikke forventer, at han renoverer det hele.

Men: Det handler jo også om, hvad det er ved huset, du ikke kan lide.

Held og lykke,
Junimor

Dette er et svar til Er i glade for jeres hus?

af Anno (16-11-2017 kl. 10:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook