Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

25-01-2018 kl. 13:35

Set af 191

jeg syntes

Hej..
Jeg syntes du skal sætte dig ned og fortælle din kæreste hele den ulykkelige situation omkring din datter. Det vil være det samme som at lyve (i min verden) at tilbageholde så vigtig en detalje omkring din fortid.
Måske en dag med tiden vil din store datter måske modtage den hjælp hun skal, og bliver til at tale med igen, og så vil det være et kæmpe chok for din kæreste at han ikke aner hvad det er der sker. Det samme med de 2 andre piger du har, så skal de jo heller ikke være bange for at komme til at sige noget, for så at prøve at skjule det igen...
Forstår du hvad jeg mener ??

Og mht. hvad der er sket, så er det ikke noget der vedkommer nogen herinde, du har helt sikkert kæmpet med dig selv og din beslutning, men nogen gange må man desværre indse at selvom man ville gøre alt, så er alt ikke altid nok.
Jeg sender dig et kæmpe kram det har du nok mere brug for, end at man sidder på den anden side af en skærm og prøver på at rage til sig af ting man kan tale om sammen med venner, der ikke selv har stået i de sko du har.

Jeg tager hatten af for at du holder ved din beslutning, og passer på dig selv og dine 2 andre piger... Håber også din datters far kommer helskindet ud, for alt andet lige, er det en meget hård situation, både at skulle agerer ene forældre og også at skulle håndterer et meget følsomt sind, som med garanti er et stort kaos.

Kram herfra

Dette er et svar til Ny kæreste ? Ens fortid?

af I tvivl (23-01-2018 kl. 14:29)

Svar til dette indlæg

Fuldstændig enig t Gizmo 25-01-18
kl. 20:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook