Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

27-02-2018 kl. 13:06

Set af 137

jeg er nok lidt en anden mening

end mange af de andre ...

Jeg syntes sagtens du kan lade din datter sove sammen med drenge, hvis du fortæller hende at du stoler på hun ikke laver noget hun ikke er gammel nok til. Sig til hende at det er et tillidsspørgsmål, og at hvis hun skal have lov at sove sammen med drenge, så skal du kunne stole på at hun ikke laver noget hun ikke er klar til.

Mine drenge har sovet sammen med pigevenner/kærester siden de var 12 år gamle, og der er altså intet sket. Jeg er ikke en gang sikker på om de overhovedet har haft sex endnu. Vi er ret åbne omkring disse ting derhjemme, og jeg er helt sikker på at de ville fortælle mig når de har brugt den til andet end leg og tisse med...

Når det så er sagt, må du jo kunne forlange af din datter at det måske er hos Jer de sover sammen de første par gange hvis det gør dig mere tryg ??

Jeg er 100% klar over at det er meget anderledes at være mor til en pige end til en dreng, men jeg tror også på vi skal passe på ikke at pakke dem for meget ind i vat og "det må du ikke".
Jo mere man siger NEJ, jo mere spændende bliver det.
Og som mange af de andre skriver, så behøver man ikke en seng for at have sex hvis det er det du er bange for ??

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du har lyst til som mor, men det er bare min holdning og min mening...

mange knus og tanker
Mia

Dette er et svar til hvad er jeres holdning?

af betina (22-02-2018 kl. 19:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook