Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LL

21-07-2018 kl. 09:53

Set af 168

Får du noget hjælp

Først og fremmest er jeg ked af at høre at du har det så skidt.

Når det er sagt, så vil jeg sige, at jeg havde en periode for 4 år siden, hvor jeg var så syg af stress, forårsaget af min travle job som sygeplejerske. Jeg var kun sygemeldt i 4 uger, da det var mere stressende for mig da chefen ringede hele tiden- hun kunne ikke forstå at jeg og 5 andre var sygemeldte med stress.

Jeg tog skeen i egen hånd og bad om psykologhjælp- noget der ellers var helt utænkeligt for mig. Den fik jeg og det var et vendepunkt- kun 4 gange hos hende fik mig på rette kurs igen for meget sidder mellem ørene- altså i hovedet. Jeg gik tilbage på job i 1 år og 2 mrd og efter en sommerferie for 3 år siden , sagde jeg til min mand: Imorgen går jeg ind og siger op. Jeg havde intet andet på hånden men var ikke bekymret- det var sådan en lettelse at have gjort noget impulsivt for en gangs skyld og efter 12 dage havde jeg for øvrigt nyt job, et job hvor jeg nu er leder, så det er bare gået fremad og stressen er slut og jeg har igen det liv jeg gerne vil leve.

Tag styring og bed om psykolog hjælp for så bliver DU guidet til hvad du skal gøre- du behøver ikke bruge hjerne- kraft på at tænke på alt det du skal tage på skuldrene. Jeg ( ligesom mange andre) skulle lære at sige nej uden dårlig samvittighed - du vil nok også få redskaber til ikke at please- sig klart og tydeligt fra- du kan ikke arbejde med andre men kun med dig selv og din adfærd skal ændres så du ikke påtager dig alverdens synder.
Pøj pøj og giver en opdatering herinde.

Dette er et svar til Stress og ferie

af Anna (18-07-2018 kl. 12:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook