Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Dorthe

06-08-2018 kl. 13:17

Set af 335

Skilt i 2017

Jeg var i tvivl i flere år, men i løbet af sommeren 2017 fik jeg bare NOK. Har aldrig været i tvivl efterfølgende

Heldigvis har det vist sig, at min ex er en væsentlig bedre exmand end kæreste
Han går aktivt ind i weekend far rollen for vores to halvstore børn

Men altså seriøst før bruddet:
Jeg stod med alt (næsten)
Bragte/hentede børn hver dag
Kørte til børnefødselsdage/fritidsaktiviteter
Handlede ind og gjorder rent
Købte gaver, tøj, sko ect. til børnene
Stod for legeaftaler
Styrede økonomien
Sørgerede for at bilerne kom til service/syn
You name it

Min ex. ordnede haven (mest græsslåning) og stod for at al IT virkede i huset plus nogle enkelte andre elektriske ting

Vi havde intet sexliv længe (da ingen af os havde lyst) og vores kommunikation var begrænset og mest om praktiske ting

Jeg skulle have gået flere år før jeg gjorder. Men jeg var nervøs for børnene, da den ældste har en diagnose og har brug for ro og forudsigelighed. Ikke en omskiftelig hverdag.

Samt lidt bekymret for økonomien. Min ex tjente hvad der svarer til dagpengesats og med diverse tilskud og besparelser, har jeg næsten de samme penge som før.

Han kunne have insisteret på en 7/7 men har valgt kun at have den hver anden weekend. Jeg er taknemmelig for hvordan det hele er faldet på plads ;-)

Ps. Jeg fik NOK efter et længere stress-forløb, hvor han ikke var der for mig, men jeg fik vendt nogle ting med en psykolog. Plus før det et sygdomsforløb, der endte med operation hvor han heller ikke var der. Da han ignorerede min fødselsdag totalt, ja der var løbet bare kørt.. Jeg blev VRED NOK

Dette er et svar til 2 del

af Anno (03-08-2018 kl. 22:30)

Svar til dette indlæg

ps. angående vrede.. Dorthe 06-08-18
kl. 13:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook