Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

30-08-2018 kl. 07:59

Set af 329

Du skal nok

klare en kommende jobsamtale med bravour.. Jeg er sikker på at det hele nok skal blive fint, så snart du kommer væk derfra.

Jeg syntes du skal overveje at søge andet allerede nu, og så sige op hvis der kommer noget. Det er ikke lønsomt for dig at blive der.
Det at du går og bliver irriteret over ham samt at stemningen ikke er god, det er bare ikke holdbart i længden.

Som skrevet til dig før, så er du mere end velkommen til at kontakte mig privat enten på facebook eller på [email protected]...

Jeg er selv sådan lidt hængemule for tiden, jeg er sådan lidt trist indeni, og sover ganske skrækkeligt, men jeg kan bare ikke pointe ud hvad det er der går mig på. Hvis jeg bare kunne det, så kunne man prøve at arbejde med det. Men jeg kan bare ikke.. Så derfor må jeg jo lave udelukkelses metoden .... ha ha....

Du behøver ikke takke for min opbakning, jeg bryder mig bare ikke om at folk har det skidt, og slet ikke på en arbejdsplads, de burde være lykkelige for den hjælp vi som medarbejdere giver, de behøver ikke banke os tilbage til stenalderen. Så sig endeligt til en anden gang hvis du får brug for en virtuel krammer :-)

Knus herfra

Dette er et svar til Hej

af Gizmo (29-08-2018 kl. 15:58)

Svar til dette indlæg

Du har ret Gizmo 02-09-18
kl. 21:02

Mia :) Ditte Marie 31-08-18
kl. 11:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook