Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

21-11-2018 kl. 09:01

Set af 418

jeg kan slet ikke

hej Anna.

Jeg kan slet ikke forstå at du ikke har sygemeldt dig første gang, men jeg kan så heller ikke forstå at du ikke kan være medindlagt med dit barn i jeres overenskomst ??

Når det så er sagt, så skal du da under ingen omstændigheder tage på arbejde hvis du har det skidt pyskisk, hvis din chef tvivler på om du taler sandt, så må hun bede om en en lægeerklæring.

Har du ikke en tillidsmand du kan kontakte ?? Jeg syntes da på ingen måde det er ok at hun nærmest vil presse dig til at komme på arbejde. Det er da super ærgeligt at der er andre der er syge, men det er da ved den søde grød ikke din skyld.

Nu skal du først og fremmest passe på dig selv, og så skal du være klar til at kunne være der for din datter.

Hvis det er noget der kan være tilbage vendende så syntes jeg da absolut du skal tage kontakt til din sagsbehandler på kommunen, så kan du evt. få en paragraf som giver dig ret til at være hjemme med dit barn når behovet er der ?? iflg. den kommunale "lov" er dit barn jo et barn til det fylder 18 år, det er helt anderledes fortolket i en overenskomst.

God bedring med hende.

Kram
Mia

Dette er et svar til 2

af Anna (20-11-2018 kl. 18:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook