Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mini

26-12-2018 kl. 09:37

Set af 368

vi planlægger altid selv

Det føler jeg mig helt tryg ved i Europa eller USA, hvor jeg jo kan sproget og har nogle faste hjemmesider, jeg bruger til at finde de bedste tilbud:

Ophold og transport bliver omkring 10.000 for 4 personer i 20 dage. De første 10 dage i Tyskland bor vi gratis hos bekendte og ikke skal ret meget. Måske tager vi en nat i Berlin i perioden. Så i alt koster ferien nok max 20.000 inkl restauranter, delfiner og andre forlystelser.

Her er hvad jeg gør med Portugal delen:

Vi bytter bolig med en dame, jeg har mødt på homeforexchange.com; hun har en lækker ferielejlighed med pool og er en garvet hjem-bytter, og så svarer hun prompte, hvad der viser pålidelighed. Når vi har et køkken, kan vi selv lave mad af områdets lækre råvarer.

Flyet finder jeg på momondo.com - et billigfly fra Berlin-Faro, hvor vi lejer en bil (som jeg finder på billiger-mietwagen.de). T/r er flyene 6000 for fire personer. Jeg vil tjekke om det konkrete bilfirma bliver pænt omtalt på nettet - jeg ved at turister nogle gange har dårlige oplevelser med biludlejning i Spanien fx

Delfinturen er hos zoomarine.pt, det er ret dyrt for et 90 min kursus med 30 min på tomandshånd/finne med en delfin, men hvad gør man ikke for at glæde ungerne..!

Togbilletten finder jeg via rome2rio. Jeg har endnu ikke været på Portugals togselskabs hjemmesider, men har tidligere købt tilsvarende i Spanien hjemmefra; der er jo altid noget på engelsk.

Og opholdet i Lissabon bliver nok gennem airbnb, jeg har fundet en lejlighed med mange positive omtaler, der viser at det er en pålidelig vært.

Håber det var brugbart ?!

Dette er et svar til Må jeg spørge dig

af Anno (26-12-2018 kl. 09:08)

Svar til dette indlæg

flybilletter mini 26-12-18
kl. 09:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook