Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

olibias

11-03-2019 kl. 12:14

Set af 834

jeg syntes

Jeg syntes i skal give det samme som til storebror, det kan jo godt være han får mindre, men til gengæld har han sin far i sit liv.
Jeg syntes på ingen måde i skal udligne, for det KAN få din store søn til at føle sig mindre værd end jeres fælles.

Det er altid en hårfin balance, men jeg syntes det er noget i skal aftale i fællesskab.

Som hovedregel syntes jeg dog at han skal være glad for det han får, og så ellers bare give ham en fantastisk fest som den store fik, og så nyde hele dagen. Jeg er sikker på i nok skal få en dejlig fest.

Mange knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

ps. vi gav vores drenge et Festina ur og så 2500 kr. i kontant som gave, de var så lykkelige. De fik 17500 kr. hver, og var lykkelig for hver en krone, nogle fik mere og nogle fik mindre.

Dette er et svar til Dine og mine og gaver

af Gizmo (08-03-2019 kl. 16:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook