Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Karina

11-03-2019 kl. 12:47

Set af 853

Ikke helt det samme

Der er 10 år mellem vores børn, og på de år har vi mistet så mange familiemedlemmer, at der var omkring 20 personer færre til festen.

Der gjorde vi det (også fordi den ældste var så meget ældre, det gør det nemmere), at vi fortalte den ældste, at den yngste ville få mere af os, og det var der stor forståelse for.

Nej, alt skal ikke gøres op i penge, men sådan som vi kunne tælle sammen, ville den yngste ikke engang få halvdelen af hvad den ældste fik (og når der er så mange år imellem, er der altså noget som hedder inflation).

Vores børn er helsøskende, hvilket selvfølgelig gør sagen nemmere.

Jeg tænker godt I måske kan kompensere lidt, både pga. inflation og fordi der kommer så mange færre. Hvis I taler med storebror om det, vil han sikkert ikke føle sig forfordelt (kommer selvfølgelig an på deres forhold), men han er jo ved at være en voksen mand nu, så det kan han vel også se.

Karina

Dette er et svar til Dine og mine og gaver

af Gizmo (08-03-2019 kl. 16:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook