Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

Karina

04-06-2019 kl. 08:07

Set af 172

Det er rigtigt, men..

Noget hjælp kan virke uoverskueligt at tage imod.

Jeg kunne fx godt tænke mig, hvis nogen slog græs, men at skulle både bede om det, være hjemme til at lukke dem ind og vise hvor tingene var (bare det at planlægge det, fordi vores liv var uforudsigeligt pga. indlæggelser), var uoverkommeligt (for mig). Så var det nemmere, at bruge 1-1½ time på at slå det selv mellem 2 sygehusbesøg.

Det samme med fx indkøb, så skulle man også være hjemme til at tage imod varerne (og folk der liiige ville høre hvordan det gik, hvilket var venligt, men uoverskueligt), og så kunne man lige så godt have købt dem selv, så vi klarede os med skolebod hver dag og rigtig rigtig meget take-away, og så pressede jeg 10 min. ind til at få købt mælk 1-2 gange om ugen og lavede mad en sjælden gang.

Det lyder latterligt at man ikke engang kan overskue at tage imod hjælp, det kan jeg godt selv se, men det var der vi var. Vi var så langt ude i 2 år. Det er svært at tro nu, hvor vi har fået et næsten normalt liv tilbage.

Det var sådan det var, og det tænker folk måske ikke altid på, når de - af et godt hjerte - gerne vil hjælpe.

Karina

Dette er et svar til Ok

af Nansen (03-06-2019 kl. 12:31)

Svar til dette indlæg

meget enig mini 04-06-19
kl. 12:19

Tilbage til oversigten

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2019

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook