Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

anna

22-08-2019 kl. 11:24

Set af 192

nogen der har teenager / 15 år?

Min datter er blevet 15 år og er startet i 9. klasse. Hele sommerferien har hun hængt ud med venner, nærmest 24/7.
Vi har talt om at det er var ok i sommerferien men ved skolestart var det vigtigt med mere struktur. Hun har et par fag med store udfordringer og skal bruge mere tid på lektier osv.

Hun vil ikke hjem før kl 22-23 stykker. De hænger ud rundt omkring i byen stadig. Vi har sagt kl 21 til hende så hun kan nå at bade og lave lektier osv. Ellers sover hun først ved midnat! Hun siger at alle andre er ude ihvertfald til kl 22. Så jeg vil høre jer med teenager børn, hvad er jeres gå hjem tid i hverdagen? Er vi så strikse som hun påstår.

Hendes klasse har forældremøde i næste uge og jeg vil faktisk gerne høre de andre forældre hvad tid deres børn skal være hjemme i hverdagen. Men ved ikke om det vil være ok at spørge om det??Jeg mener at alle familier har deres egne regler, men jeg er bare nysgerrig.
Weekender er en helt anden snak åhh hun giver mig grå hår :)

Svar til dette indlæg

Datter 15 år Firegirl82 22-08-19
kl. 20:42

Her: Mutti 22-08-19
kl. 18:22

Det er helt ok og en god idé Bille 22-08-19
kl. 17:21

Kl 21 er helt rimeligt Den gamle 22-08-19
kl. 16:47

Datter på 15 Totte 22-08-19
kl. 14:29

Dreng - næsten 15 Karina 22-08-19
kl. 12:46

Tilbage til oversigten

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2019

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook