Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

10-09-2019 kl. 12:52

Set af 815

ja - dårlige!!!

helt generelt skal man holde sig fra de der digitale "rejseselskaber".

Vi havde købt en sammensat rejse hjem fra Portugal med et ok skift i Milano. Men efter en måned påstod de at flyet fra Milano alligevel ikke havde plads. Via en automatfunktion på siden fik vi så tilbudt nogle andre muligheder, der var utroligt dårlige. Vi kunne fx overnatte i lufthavnen og tage et andet fly kl seks om morgenen. Med to børn... og desuden for sen hjemkomst i fht job osv.

Så vi ringede til et nummer i USA og sagde at der var en meget bedre forbindelse til samme pris, som vi havde fundet på deres hjemmeside. Selvom vi gentog flere gange hvad det var for en, fik vi alligevel endnu et dårligt automatisk tilbud.

Endnu en opringning førte til kontakt med en, der anerkendte at båndoptagelsen af første samtale viste, at vi havde ret. Derfor fik vi helt exceptionelt pengene tilbage - for den mistede forbindelse, og også for det første fly, der ikke var aflyst.

Derefter købte jeg en direkte forbindelse hjem fra sas´ egen hjemmeside. Den var heldigvis ikke meget dyrere, men lå en dag tidligere, så vores ferie blev lidt kortere og vi mistede en hotelnat.

For nogle uger siden købte jeg så en direkte billet gennem et andet elektronisk rejsefirma (edreams). Også her opstod der problemer. Her går bestillingen af udrejsen nemlig først igennem i sidste øjeblik, og så skriver de, at prisen desværre er steget i mellemtiden. På trustpilot kan man se, at de gør det helt systematisk. Jeg klagede på trustpilot, og de fik kolde fødder og refunderede udrejsen.

Så køb altid direkte hos flyselskabet!!

Dette er et svar til Kiwi.com

af Ano (09-09-2019 kl. 19:30)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook