Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Maria

04-12-2019 kl. 15:06

Set af 980

Familien vil ikke give børnene julegaver

Jeg er i en underlig situation i år.

Min mor blev hammer rasende over, at vi ikke kunne deltage i et arrangment hun holdt i sidste måned, at hun har meddelt, at det er slut med julegaver! Dvs ikke julegaver til min mand og jeg og heller ikke vores børn. Jeg er meget vred over den beslutning og derfor holder jeg hende på is pt. Vi skal ikke holde jul sammen.

Da jeg så ikke troede det kunne blive værre, så skriver min mands søster en sms til ham om, at de ikke vil give eller modtage gaver til vores/deres børn på grund af klimaet??? (hun har altid været sådan lidt hokus pokus)...

Det går især min mand på, at han ikke kan give en lille gave til sin niece og nevø (det er jo ikke deres beslutning), men vi må jo respektere hendes ønske.

Jeg synes det i den grad går ud over vores børn...det er sgu mærkeligt at skulle fortælle dem, at både den ene og den anden har valgt gaver fra til dem. Hvad vil I gøre i sådan en situation? Fortælle Jeres børn sandheden eller købe et par gaver fra mormor og fra faster og lægge under træet? Vi skal ikke holde jul med faster heller...

Svar til dette indlæg

Gavetraditioner er forskellige mini 05-12-19
kl. 12:40

Måske Nansen 05-12-19
kl. 10:00

Måske Nansen 05-12-19
kl. 09:58

Det er jo to forskellige problemer KamillaS 04-12-19
kl. 22:05

vi oplever det samme her Far til 4 04-12-19
kl. 19:02

Din mor er da en klovn, sorry... Mutti 04-12-19
kl. 17:51

Jeg synes Kamille 04-12-19
kl. 16:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook