Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ditte Marie

05-12-2019 kl. 13:49

Set af 700

Enig og ikke enig i Mini

Jeg har to stk på 14 år, og på nogen områder tænker jeg du overreagerer og på andre områder synes jeg du er meget large.

Mine børn skal lægge deres mobiler i køkkenet kl. 21.30. Så er det godnat tid. Opdagede på et tidspunkt at min datter så i stedet lå min sin computer, og resultatet var at så skulle den også i køkkenet. Jeg prioriterer mine ungers søvn ret højt og gider ikke sure trætte unger om eftermiddagen.

Mht venner der ikke var aftalt. Jeg ville nok bare sige at det er helt ok, men at en anden gang vil jeg gerne lige have en sms omkring det, så jeg ved hvem der er hos os .

Mine unger hapser også fra skabene engang imellem. Nogen gange lader jeg som ingen ting og andre gange så informerer jeg dem om at det ikke er ok. At jeg jo heller ikke forsyner mig med sager fra deres værelser. Og så gemmer jeg altså de ting, som de IKKE må spise. ;)

Jeg har en teori om at hvis jeg er efter dem for meget, så bliver det hele bare meget værre. I stedet så snakker jeg lidt om retfærdighed, men bryder mig ikke ret meget om at straffe dem.

Og når alt det her er skrevet, så tror jeg det er helt normal opførsel og en del af gamet... Selvom de er møghamrende egocentreret.

Dette er et svar til 2

af Lullaby (04-12-2019 kl. 11:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook