Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

Lotte

06-12-2019 kl. 10:14

Set af 136

Heller ikke enig med Mini

Jeg synes ikke du er for skrap. Ja, hun er teenager, men hun er altså kun 14 og på ingen måde voksen,.

Hun kan tydeligvis ikke administrere tlf. selv, derfor må den være ude af rækkevidde, jeg har gjort nøjagtigt det samme med min 14 årige. Søvn er meget meget vigtigt og du gør bare dit job, når du sørger for, at hun får nok søvn.

Chipsene ville jeg nok ikke have gjort så meget ud af, men jeg har også kun 1 barn tilbage herhjemme, så det er ret nemt at vide, hvem der har gjort det ;-)

Til gengæld synes jeg at du giver hende meget frie tøjler mht alkohol, 14 år er en tidlig alder at drikke i, og det er vel et privilegie du ret hurtigt kan fjerne, hvis hun ikke overholder aftaler. Når du finder en flaske gajol i hendes skab, så kan du være RET sikker på at det hendes.

Vi fandt en pakke cigaretter i vores søns skoletaske (og fik et tip fra en kammerats forælder) og der var sørme da heller ikke hans cigaretter. Selvfølgelig var det det. Konsekvensen var at det var slut med Ungdomsklubben (for evigt) da det var der, han havde lært det (og fordi vi senere hørte, at det var et rigtig skidt sted, det troede vi ikke, når det var kommunal drevet).

Jeg har ikke lige de vise sten, men mit forslag vil nok være at stramme op i en periode, indtil hun viser, at du kan stole på hende.

Lotte

Dette er et svar til 2

af Lullaby (04-12-2019 kl. 11:45)

Svar til dette indlæg

også uenig med mini ;-) mini 06-12-19
kl. 11:11

Tilbage til oversigten

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2020

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook