Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

11-12-2019 kl. 09:28

Set af 899

Synes julen er svær

Vi har så mange problemer i familien. Min svigermor laver kæmpe forskel på sine børn og svigerbørn. Min mands lillesøster og to børn er det vigtigste i hendes liv. Hun taler ikke om andet og de ses rigtig meget. De rejser sammen, spiser ofte sammen osv osv. Jeg har så ondt af min mand. (det har været sådan siden de var børn) Han er de senere år blevet nødt til at trække sig, for at kunne overleve det, men alligevel når de så endelig ses, så skal han sidde og se billeder og høre om alle de ting de har lavet med lillesøster og børnene. Det er hårdt at være vidne til. Hjemme hos mine svigerforældre hænger der kun billeder af min mands søster og hendes to børn. Det er svært at forklare mine børn hvorfor det er sådan, men jeg kan jo ikke rigtig ændre på det.
Her til jul er der så mange forventninger til alt muligt vi skal stille op til med min mands familie. Og det tærrer rigtig meget på ham (os), fordi han bare ikke har lyst. Alligevel piner og plager svigermor både mig og mine børn og min mand om, at vi skal sidde og lege lykkelig familie flere gange op mod jul (vi skal ikke holde jul sammen).

Hvad synes I vi skal gøre?

Svar til dette indlæg

jeg ville da tage konfrontationen mini 11-12-19
kl. 13:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook