Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mini

29-01-2020 kl. 23:33

Set af 710

Las Vegas!

nej haha, det var min spøg. Der må være noget, de kan lide eller synes er spændende? fodbold, italiensk mad, 2.verdenskrig, vulkaner? På vores ønskeliste er bl.a. Napoli med Pompeii - og Los Angeles. L.A. er jo i øvrigt inspirationen for byen i GTA;-) Rom og Athen er lidt for "tunge" endnu for os.

En blanding af historie og mulighed for mere kropslige oplevelser er en god ting. Og det skal helst bygge videre på noget, børnene ved noget om i forvejen. Se nogle film sammen, der foregår på stedet. Det gjorde vi fx da vi var i Paris.

Hvis I ikke har været i Berlin før, er det et godt sted at starte, fordi den spændende del af historien stadig er så tæt på, og museerne og monumenterne er gode til at visualisere oplevelsen af den kolde krig eller nazismen. ...eller hvad med en ikonisk by som Venedig? Og London er altid god - også pga sproget.

Dette er et svar til Gaming :(

af Lene (29-01-2020 kl. 21:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook