Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jane

16-03-2020 kl. 07:09

Set af 792

Skemalagt dagen

Hej

Her skal jeg arbejde hjemme (min mand er af sted) med 2 børn i hhv. 4 og 7 klasse. Jeg har lavet et skema for dagen; hvornår de skal stå op, spise morgenmad, må hygge med tv/You Tube (ingen gaming), 2 x skoleperioder (der skal laves de ting lærerne har lagt ud på Aula), hvornår de må game, hvornår vi spiser frokost og hvornår vi skal bruge kroppen fysisk (inde eller ude efter vejret. Ude kan være en gå-, løbe- eller cykeltur, fodbold i haven og inde bliver at vi finder nogle træningsvideoer på YouTube og laver dem).
Har det sådan, at de skal lave noget skolearbejde - det forventer skolen også - for de har ikke fri fra skole, men skal bare ikke møde op, men samtidig må de også gerne mærke at hverdagen er anderledes - og det gør vi ved at de får lov til at sove 1 time længere end nomalt, at de får lov til at være 1 time længere oppe end normalt, at der må games lidt i løbet af dagen, vi laver en anderledes lækker frokost end den normale kedelige madpakke. Men ingen fysiske aftaler med vennerne og det bliver hårdt, men vi må jo klare det. Godt de kan være sammen med vennerne online i dag.
Jane

Dette er et svar til Lektier. -hvad gør I?

af Malene (15-03-2020 kl. 12:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook