Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

13-04-2020 kl. 22:48

Set af 765

vi er selv igang...

vores sofa er stor og i mørkegrå uld - havde foretrukket den lysere, men når man køber på dba er udvalget jo begrænset. Plaids og puder er i forskellige brune, gyldne og grå nuancer. Vi har et lyst langhåret tæppe der dækker trægulvet i halvdelen af rummet. Sofabordet er valnøddefarvet og lamperne grå og hvide.

De tanker, jeg gør mig, er at jeg mixer ret frit i det brune, gyldne og grå spektrum, men der skal kun være én slags træ i rummet. Det er så valnøddebordet. Hvidt er godt som baggrund, men i mindre grad til møbler, hvor det kan se ret køkkenagtigt ud.

Nu skal vi have et hifi møbel. Vi køber nok en række små kvadratiske reoler i forskellige brun-gyldne/grå nuancer og sætter på en række, så de "taler" sammen med sofapuderne.

Nå, det var en lang forklaring - men til dig vil jeg sige at det er fint med hvidt som baggrund, og vælg dig så en begrænset farveskala (og evt en træsort) derudover, som du holder dig indenfor i møbler, lamper, tæpper og puder. Vi har som sagt gylden/brun/grå/valnød men også en anelse grønt (=kunst på væggen)

Undgå spejlvægge - det er 80er agtigt! Men hvis der er en væg der virker død og mørk, kan indrammede billeder give en fornemmelse af et vindue.

Dette er et svar til Indretning

af Anno (13-04-2020 kl. 16:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook