Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mini

26-04-2020 kl. 07:41

Set af 739

det kan I måske godt

jeg læste lige at Østrigs turisme-minister forventer/håber at kunne åbne igen for turisme til sommer:

Österreich schließt inzwischen nicht mehr aus, dass im Sommer wieder Urlauber ins Land kommen können. Tourismusministerin Köstinger sagte der Zeitung „Die Presse“, die Einschränkung der Reisefreiheit werde in den nächsten Monaten zwar noch erhalten bleiben. Wenn Länder wie Deutschland auf einem „positiven Weg“ seien, gebe es aber die Möglichkeit, „dass man sich bilateral einigt“. Es gebe keinen Stichtag und neue Infektionswellen könnten weitreichende Maßnahmen erneut notwendig machen. Aber derzeit plane man „durchaus auch, dass es im Sommer Ferientourismus geben wird“, so die ÖVP-Politikerin.

Dette er et svar til Håber på Østrig

af Firegirl82 (22-04-2020 kl. 21:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook