Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.180)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Sig nærmer tiden...

Jeg synes tiden flyver og den flyver for hurtig... Der er nu ingen gang 4 uger til termin, og jeg er så lykkelig for denne tid med de store. Men kan også se jeg tager afstand fra det hele, og tankerne om den reaktion jeg fik da jeg fik Liam i armene begynder at melde sig. Er jeg igen på vej den vej - føler det på en side slet ikke, men på den anden side kan jeg godt se jeg ikke glæder mig og ikke er utålmodig som andre der har 3 uger til termin - har forsøgt ikke at læse noget ind i det, men bare se det som Line, og prøver at fortælle mig selv at sådan har jeg vist altid haft det. Men alligevel sidder jeg lige nu med tårerne bag øjnene og tænker på om den lykke og den forventning er definitivt væk - jeg ved jo jeg kommer til at elske lillebror, for Liam er jo mit et og alt nu, men jeg ville jo bare så gerne også gøre det med det samme jeg fik ham i armene og ikke skulle kæmpe igen for at elske et lille menneske som ikke har bedt om at komme her. Og jeg ville gerne kunne slippe tanken om at lige nu er alt godt, men hvad så om 3-4 uger er vi så en ødelagt familie igen?! Jeg ville gerne kunen se billeder af Dina, Liam og lillebror i sommerhuset der er bestilt, men der er kun de to store på billedet - jeg tør ikke danne billederne og drømmen fordi de var så hårde at skulle igennem efter Lia, og det var så befriende da vi endelig nåede til et punkt hvor vi lavede noget jeg ikke havde drømt om med Lia i maven...

Nå bare ked af det tanker på en regnvejrsdag - jeg vil igen forsøge at være gravid én dag af gangen, og tro på det bliver så fantastisk når det kommer
LIne

Skrevet af Migog4 (07-06-2010 kl. 09:53)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook