Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

status herfra...

Hej Brit,

Mange tak for dit svar! Det er virkelig rart, ikke at være alene med alle tankerne - og at der er andre i samme situation.

Det går faktisk væsentligt bedre. Jeg ved ikke helt hvad det skyldes, men har i denne uge været på arbejde hver dag, hvilket er en enorm forbedring i forhold til de seneste 2 måneder. Godt nok ikke op på fuld tid, men bare det at have været afsted er en sejr. Jeg tror det er fordi kvalmen er ved at lette. Den har godt nok fået mig gevaldigt ned med nakken og den dårlige ryg er selvfølgelig heller ikke det fedeste. Det bliver dog holdt nede med kiropraktor og massage, og jeg håber det kan give mig en udholdelig graviditet. Men alt det er jo det fysiske ved at være gravid og har jo som sådan intet at gøre med at have mistet tidligere.

Jeg har snakket med en psykolog fra Gaia instituttet, som jeg faktisk også har gået hos i foråret før min graviditet gennem mit arbejde. Har haft det svært og havde brug for at snakke med en om det. Ved et tilfælde er hende jeg kommer til at snakke med så tidligere jordemoder gennem 20 år og tilknyttet Gaia instituttet! Dejligt... Det var rart at få sat ord på alt det med at miste igen (har jeg jo gjort mange gange siden, men der går længere og længere imellem) og få snakket om denne nye lille spire der er på vej. Fik også sagt at jeg ikke vil have et pks! Må virkelig have fyldt meget i min underbevidsthed, men det har jeg ment siden vi fik Christian, og har så åbenbart skiftet mening... Det eneste der lige satte lidt skår i den samtale var, at hun sagde, at det med en knude på navlestrengen (fortsættes)

Skrevet af Lenepus (27-08-2010 kl. 10:17)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook