Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.103)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Weee så er manden med på nr 4 :o)

Jeg har længe bare nævnt at jeg gerne ville have en nr 4, men min mand har bare grint og sagt han var færdig. Men samtalen har altid kun været hen over bordet når familien har været på besøg, så vi har aldrig rigtig snakket om det helt.

Så spurgte ham i går aftes, hvad han egentlig mente, fordi jeg jo som sagt rigtig gerne vil til at tænke på nr 4. Og først kom smørren om hvor dejligt det jo er nu hvor børnene er ved at være så store (nr 3 bliver 2 til november) og er så gode til så mange ting og kan begynde for forstå når man siger noget til dem.

Men som jeg sagde til ham, så går tiden jo bare så hurtig, så inden vi ser os om, bliver nr 4 jo også stor og kan være med til at lege med de andre.

En anden af hans agumenter var også, at han gerne vil være omme og se hver enkelt lave sport, hvor jeg sagde at det kan man da sagsten alligevel, så kan vi jo bare alle tage med om og se når en spiller en foldbold kamp i weekenden, hvis det skulle være det.

Kan slet ikke følge alle de bekymringer de mænd kommer på :o)

Men det endte med at han godt kunne se tingene fra min side, med hvor meget glæde de har af hinanden og hvor gode de er til at lege samme og underholde hinanden.
Og så er vi gode til at have faste regler med at børnene kommer i seng mellem 19-19.30, så vi har afterne til os selv, og det vil en nr 4 jo ikke ødelægge. Hvorfor skulle man ændre sig, bare fordi man får nr 4? Det forstår jeg jo heller ikke helt...

Nå men nu er konklusionen så at jeg ikke tager flere p-piller :o)
Weee jeg må være gravid igen og få en baby. Glæder mig....
Knus Charlotte

Skrevet af Charl8 (29-09-2010 kl. 12:58)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook