Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.181)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

lidt tanker

Det var rigtig godt det sidste du skrev. Jeg står ikke i samme situation som dig, da jeg endnu ikke er blevet gravid. Men har de samme tanker, da jeg gerne vil have en nr. 3 og min mand endelig er gået med til det efter mange år, hvor han har sagt nej. Det er en svær beslutning, fordi man ved hvad man har og er lykkelig og tryg med det man har - og hvad nu hvis det hele går i opløsning fordi der kommer en lille ny. Når det så er sagt, så er jeg sikker på at det bliver ligeså naturligt at få en lille ny, som at have fået de andre 2 børn. Tanken skræmmer, men det er ikke ensbetydende med det ødelægger jeres familie.

Da jeg læste det sidste du skrev omkring svaret findes inderst inde i hjertet, fik jeg en følelse, jeg fornemmer at du gerne vil have det her barn, men at du er bange. Så du har jo allerede svaret. :)

Få barnet, angsten er der - ja, men du vil ALDRIG fortryde at du valgte dette barn, du vil nok tilgengæld fortryde hvis du får en abort. Det handler også om indstilling til livet og børn. Hvis I hjælper hinanden og laver en rutineret/struktureret dagligdag, skal det nok blive dejligt. Det er hårdt de første par år - men tænkt på hvor dejligt det er med en børneflok der er jævnaldrende som kan få en masse godt sammen - og tænkt på alle de dejlige år fremover og børnebørn I vil få. ;)

Jeg er også bange for jeg ikke kan leve op til at være den perfekte mor, men samtidig så er jeg sikker på at det kommer helt af sig selv.

Pøj pøj og et lille tillykke med graviditeten.

Mange kram fra Hyggemor ;)

Skrevet af Hyggemor (14-10-2010 kl. 09:45)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook