Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.127.139)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvordan er jeres morgener??

Jeg har brug for inspiration til, hvordan vi får vores morgener til at fungere. Mine drenge på knapt 4 år og 6 år har SÅ mange konflikter, og det dræber simpelthen alle forsøg på at gøre starten på dagen rar for os alle. De slås, skændes, driller og kan slet ikke lade hinanden være. Det betyder så også, at min datter og min yngste dreng hele tiden skal vente eller klare sig selv, for det sekund jeg ikke er på de to drenge, ryger de i totterne på hinande.

Efter endnu en morgen fra helvede, hvor jeg stort set ikke har bestilt andet end at skille dem ad, er jeg færdig! Indtil nu har jeg tænkt, at det var et spørgsmål om, at vi alle skulle vænne os til, at den ældste nu er skoledreng med alle de ændringer, det har betydet, men det kan sq ikke blive ved. Lige nu tænker jeg, at jeg må tage en snak med drengene og sige til dem, at hvis de ikke kan hjælpe med at gøre vores morgener bedre, så må de altså blive på deres værelser, til vi skal afsted....åh, men det er kan da ikke passe, at det er sådan, vi skal gøre det ;o(

Helt praktisk så er jeg alene om morgenen - min mand tager afsted kl. 6. Normalt er alle unger vågne, når han kører, og ellers tænder jeg lys hos dem, der stadaig sover, så de er oppe senest 6.15, så jeg synes egentligt, at der er tid til vågne og få morgenmad. Vi skal køre kl. 7.20 cirka for at kunne nå i børnehaven først og så i skole til kl. 8. Jeg har valgt at aflevere de mindste først, fordi jeg ikke kan overskue at skulle have 3 styk løbende rundt på skolen, mens jeg siger farvel til den store. Vi har prøvet, at jeg afleverer ham først -

Skrevet af Kirser (06-12-2010 kl. 13:43)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook