Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.186)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Vi gerne svare lidt mere sobert... ;-)

Der er faktisk mange, som tænker som dig.
Hvorfor vil vi have så mange børn og er det fordi vi ikke gider arbejde.
Indrømmet, jeg gider ikke "arbejde". Jeg har været i arbejde da jeg havde 3 børn og jeg havde det FORFÆRDELIGT når jeg blev nød til at prioriterer min arbejdsgiver højere end mine børn.
Jeg havde det FORFÆRDELIGT, når min hverdage gik med at hive børn tidligt op om morgenen, så de kunne komme i dagpleje / børnehave, for at jeg kunne møde til tiden. Og når jeg så havde fri, så var det en kamp at få hentet børnene inden lukketid, komme hjem og få lavet mad og få børnene i seng, så de ikke var for trætte til at komme tidligt op dagen efter.
Det var IKKE derfor jeg fik børn!!!!
Så derfor har vi prioriteret vores børn højere end arbejde og jeg har det SÅ godt med det.
Det har så givet overskud til at få flere børn, for nej, jeg er ikke arbejdssky. Det skal bare være arbejde, hvor mine børn kommer i første række.
Og tro mig, der ER arbejde ved at have mange børn. Der er MEGET arbejde, men det er et fedt arbejde!
Jeg elsker alle mine børn betingelsesløst. Kærlighed er ikke en lagkage, der skal skæres i flere stykker. Det er fantastisk at opleve al den kærlighed man kan give og al den kærlighed man kan få og der er til stadighed mere af den.
Det er også fedt at se børnene indbyrdes. Når de leger sammen på tværs af alder og når de alle finder sammen i en leg, på trods af at der er 12 års forskel fra den yngste til den ældste.

Skrevet af <:3)- (16-01-2011 kl. 16:14)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook