Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.66)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Det er vist meget forskelligt...

Umiddelbart vil jeg sige, spring ud i det. Det er yderst sjælent, at man fortryder de børn man får!!!

Mht. babyer og teenagere, så er den nok lidt mere tricky.
Mine 2 ældste er 15 år (tvillinger dreng / pige). Min yngste er 3 år og så venter vi baby om 2 mdr.
Mine store unger har været vant til at der er småbørn i huset, for der er max. 3½ år mellem vores børn.
Min store datter var bestemt ikke begejstret, da vi fortalte at vi skulle have en baby mere. Hun var klar til at flytte hjemmefra, men det var vi forberedt på og nu, hun har selvfølgelig ikke fået lov til at flytte og nu har hun til fulde accepteret at der kommer en baby.
Min store søn tilgengæld blev vildt glad og mener at vi skal have flere børn end denne her baby... ;-D

Jeg selv var stort set enebarn til jeg var 13 år. havde godt nok en storebror, men han flyttede til min far, da jeg var 4 år.
Det var rigtig svært for mig at blive storesøster på det tidspunkt, men jeg havde også mange ture med min mor. Men det var svært pludselig at have en baby i huset og helt andre hensyn man skulle tage.
Da jeg blev storesøster igen som 16 årig var det nok bare for meget. Mit forhold til min mor var bestemt ikke blevet bedre og jeg endte med at flytte hjemmefra 1 mdr. inden min lillesøster blev født.
Om det handlede om at jeg blev storesøster i en sen alder, om det var mit forhold til min mor eller hendes håndtering af at jeg blev storesøster i en sen alder, det skal jeg ikke kunne sige.
Jeg har dog altid været glad for mine søskende, også da de var små.

Forsat...

Skrevet af <:3)- (21-03-2011 kl. 18:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook