Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.6.70)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Har haller ikke skulle overtale, men...

hvad med at fortælle dine inderste følelser om ønsket om endnu et barn. Om at fuldende familien og om den følelse af at mangle noget i livet. Man fortryder aldrig de børn man får, men kan gå resten af livet og ærge sig over det barn man aldrig fik.

Et godt eksempel kommer her:

Jeg var i marts måned indlagt med mindstemanden Calle, der havde fået blærebetændelse. På børneafdelingen kom der nogle søde damer fra Dansk Røde Kors, som frivilligt var der som patientstøtte. Jeg faldt i snak med en af dem i legerummet en dag. Hun spurgte om Calle var vores første barn og jeg fortalte at han var lillebror til 4 skønne drenge. Hun var imponeret over, at min mand og jeg var så unge og havde 5 børn eller mere imponerende 5 drenge, som hun sagde det. Jeg sagde, at jeg altid havde ønsket mig en hel flok og min mand, som er enebarn, ville også gerne sikre sig, at hans børn fik nogle søskende. Det havde han savnet hele livet.
Den søde dame fortalte at hun og hendes mand kun havde en enkelt dreng. De havde ventet i en del år på, at han endelig skulle møde sit livs kærlighed og skænke dem nogle børnebørn. Han var midt i 30érne og havde først indefor de sidste par år haft en fast kæreste. Og nu havde de lige fået en dejlig lille dreng.
Hun fortalte om hvor skærende det var i hendes hjerte, at han nu i pensions alderen fortrød så inderligt, at de kun havde fået en eneste barn. Hun var ulykkelig over deres beslutning og ville ønske at hun havde valgt anderledes den gang. Men det var der ikke så meget at gøre ved nu og hun måtte se positivt på det. Hun nød da også det barn hun havde og

Skrevet af mor-til-5:) (07-04-2011 kl. 12:41)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook