Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Min 6. fødsel...

Jeg tror ikke det kommer an på hvilke nummer fødsel det er, men mere at fødsler kan være forskellige.
For 1 mdr. siden fødte jeg vores 7. barn ved min 6. fødsel 8lagde ud med tvillinger).
Jeg plejer at føde rimelig hurtigt. Ved min sidste fødsel gik der 4 timer fra vandet gik, til min søn blev født.
Jeg havde 3 gange født hvor fødslen startede med vandafgang og rimelig hurtigt efter kom veerne og mine fødsler har MAX. taget 7 timer fra begyndende veer / vandafgang.

Men denne her gang var det hele bare anderledes. Dels gik jeg 8 dage over tid, selv om jeg plejer at føde meget tæt på terminen.
Jeg havde i ugerne op til fødslen haft mange kraftige plukveer, som jeg nogen gange var i tvivl om var veer.
Jeg ender med at blive sat igang (det blev jeg også ved 5. fødsel pga. barnets størrelse) og vandet går kl. 00.10. om natten. Det minder meget om forløbet med min søn, som blev født 4 timer senere.
Men denne her gang skulle der gå 18½ time, før prinsessen så dagens lys. De 16 af disse timer ventede jeg bare på at fødslen skulle komme rigtig igang og at de veer jeg havde, skulle begynde at bide og arbejde.
DAMN, det var nogle lange og fustrerende timer!!!

Så selv om noget "plejer" at være, så er det ikke sikkert at det bliver ved med at være sådan.
Selv om det kan være helt vildt svært, også som mange-gangs-fødende, så tag en dag af gangen. Det hjalp mig at tænke, at for hver dag der gik, var der en dag mindre...

Held og lykke.

Knus Anne (MOR til 7 i alderen 1 mdr. - 15 år)

Skrevet af <:3)- (28-06-2011 kl. 15:42)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook