Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.67)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Den er svær

Kære ANO5,

Jeg bliver altså gal på din mand. Han kan da på ingen måde tillade sig at reagere på den måde. I har været fælles om at du er blevet gravid og det skal håndteres på en ordentlig måde. Du skal jo ikke gå ned på det her fordi din mand ikke er til at samarbejde med. Kan godt forstå du er rigtig ked af det og ikke kan holde op med at græde. Jeg ville også være ked af det. Lige netop nu har du brug for at i kan støtte hinanden.

Jeg synes du skal få en tid hos din læge hurtigst muligt. Her ville du kunne snakke din situation igennem og få oplysninger om abort/ikke abort.
Min uforbeholdende mening hvis jeg stod i din situation, ville være at jeg ville beholde barnet. Jeg tror ikke på der kommer noget godt ud af det for dig hvis du bliver presset til en abort. Du skal gøre op med dig selv om du kan leve med at vælge et barn fra. Jeg håber du kan snakke lidt fornuft ind i din mand og fortælle ham at i bliver nød til at have en diaglog omkring dette.

Jeg har "kun" tre børn, så kan ikke svare på det praktiske i den forstand. Men jeg er vokset op i en familie hvor vi var 6 børn og en af mine søskende har 6 børn. Det er vel stort set som i har det nu, man har ikke mulighed for at lave impuls køb og meget skal planlægges. Jeg tænker lidt at en baby mere i jeres situation ikke vil koste så meget, hvis i stadig har barnevogn og babytøj.

Jeg håber du finder frem til en løsning der er god for dig og din familie. Du vil på ingen måde ødelægge familien hvis du vælger at beholde barnet. Den kommentar kan din mand godt stikke op et vist sted.

Mange tanker til dig!

Skrevet af Iben (29-01-2012 kl. 23:15)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook