Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Det gør mig virkelig ondt!

Så frygtelig en situation du er i nu....kan godt forstå du har svært ved at overskue det hele! Du skal ikke være alene om det her - det kan du simpelthen ikke. Har du familie eller venner, du kan betro dig til?

Hvis du bor i det københavnske, vil jeg meget gerne hjælpe dig, hvis jeg overhovedet kan. Du er velkommen her, når du har brug for et frirum. Har selv været igenenm et grimt brud, og selvom det efterhånden er mange år siden, husker jeg meget tydeligt, hvor hårdt og overvældende det var, og jeg vel meget gerne give dig en hånd med det praktiske ift kontakt m ejendomsmægler, advokat osv. Dine børn er også velkomen. Vi har 5 stk i alderen 7-1 år, så der er knald på, og her er altid en legekammerat.

Du kan sende mig en mail på

kirstine(a)bernau.dk

Så kan vi aftale noget. Ved godt det sikkert er meget svært at gøre lige nu, men du skal rette ryggen og føle dig sej og stærk, fordi du ikke udaf angst tillader din mand at tvinge dig til en abort.

Kirser - som meget håber at høre fra dig!

Skrevet af Kirser (14-02-2012 kl. 23:13)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook