Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.180)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Må man godt være med her???

Hejsa

Der findes ingen steder til forældre som har mistet et barn udover denne, så jeg håber at vi måske må have lov til at være med her.
Vi mistede vores søn den 29. juni, Rasmus blev 7 år, 1 mdr. og 4 dage. Jeg kopierer lige mit indslag fra ordet er frit til dem som ikke har fulgt med derinde. Jeg tror ikke jeg kan beskrive det bedre igen.

Hej allesammen

Jeg bliver nødt til at skulle ud med det og ved faktisk ikke hvordan. Men tirsdag afleverede jeg vores smukke søn i sfo'en om morgenen og vi hentede ham død hos en klassekammerat om eftermiddagen.
Vi har mistet det allerbedste vi havde og selv om han havde dårlig hjerte var vi slet ikke forberedte.

Rasmus døde med et smil på læben, og smilet har han stadig, vi lagde ham i hans fine kiste i formiddags og gav ham nogle af hans bedste ting med. Et sværd, to dvdfilm, gormittier, en lego Ben10, en af hans utallige guldmedaljer fra Skejby sygehus og en masse breve og tegninger.
Han legede i vandsprederen da hans hjerte gav op og han mærkede intet.

I morgen bisætter vi vores smukke dreng og vi kan næsten ikke fatte at vi aldrig skal høre hans dejlige stemme og mærke hans kys og kram mere.

Vi ville indgå en pagt med djævlen, hvis vi kunne få ham tilbage, men det kan vi ikke.

Malene fik lov til at sige farvel og røre ved ham, hun har ledt i hele huset siden tirsdag.

Pas godt på jeres børn, fortæl dem og vis dem hele tiden at i elsker dem. For det er det der gør det hele bare en smule nemmere idag, han vidste at han var vores ultimative kærlighed og at vi var de bedste forældre han kunne have.

Vores kære bassemand og nullergøj har fået de vinger han altid ønskede sig, og nu håber vi at han giver den fuld gas, der hvor han er.

Knus Ninna

Skrevet af Suppehønen (29-07-2010 kl. 15:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook