Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Vil osse gerne være med her

Hej med jer..
Ved ikke helt om jeg høre under denne gruppe her men vælger alligevel at være i den.

den 1 juli fødte jeg en lille pige i uge 23 hun var en bette pjevs på 218 gram og 21 cm lang.

Det hele starter med at jeg er til en scanning hvor de opdager hendes fod sidder forkert
Jeg får så en tid 5 dage senere til en læge scanning da de lige ville tjekke op på det hele men ja efter bare 5 min scanning kommer meldingen om at vore lille pige havde en cyste i hjernen samt rygmarvsbrok .
Hele min verden styrtede bare sammen jeg kunne jo se hendes lille hjerte suse afsted og de var så søde at sætte den på en 3d scanning og hun havde det sødeste lille hovede jeg kunne slet slet ikke forstå at nu skulle det hele være slut.
Men ak ja det var den beslutning vi tog sammen med lægerne lille gry ville ikke overlevet resten af graviditeten så lægerne valgte at stoppe det dagen efter.
Det er simpelthen det værste jeg nogensinde har prøvet.
Vi kommer ind på sygehuset og får en pille også kan vi ellers bare sætte os hjem og vente til næste dag hvor vi kommer derud igen og de sætter det hele igang.
Heldigvis føder jeg om aftenen men det var en utrolig lang og hård fødsel og der går tre døgn inden at jeg overhovdet kan stå på mine ben igen.

Nu sidder jeg så bare her med et kæmpe tomrum aner hverken ud eller ind havde sådan glædet mig til nov og vores lille pige skulle komme og gøre vores to store drenge til store brødre og min kæreste til en stolt far til en lille pige og nu bliver der ingen ting.

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive mere andet end at jeg håber at jeg må høre til i denne gruppe her...

Kh Pernille

Skrevet af lelle29 (23-08-2010 kl. 16:32)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook