Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.254.162)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Har tænkt...

Læste dit indlæg for 2 dage siden og vidste faktisk ikke hvad jeg skulle svare og alligevel ville jeg så gerne, for det første fordi det er så betænktsomt af dig, og for det andet fordi netop omgivelserne faktisk spillede en stor rolle i forbindelse med at have mistet.
Jeg ved ikke hvordan de har fået formidlet de vil være i fred, men man må jo acceptere deres valg også fordi vi er alle forskellige.
Men når jeg tænker tilbage så var det værste ignorering, både fordi det kunne betyde folk ikke vidste dte og jeg så gerne vile fortælle, eller det kunne betyde de opfattede mig som den paria, den der ødelagde lykke som jeg troede de gjorde.
Så hvad havde jeg ønsket, hmm bare et ord, en blomst hvad ved jeg men en tilkendegivelse af, vi ved det og vi ved nok ikek rigtig hvad vi skal sige, men det er ikke fordi vi ikke kan holde jer og jeres sorg ud men simpelthen fordi det er så stort så vi er bange for at gøre noget forkert!
Jeg vidste jo godt rationelt det var sådan, men følelsesmæssigt tolkede jeg det helt anderledes og var sikker på tavshed var det samme som en form for foragt, og et bevis på jeg aldrig igen blev normal (og det er jeg jo blevet). Hvorimod et hvert ord en hver tilkendegivelse af det var okay og de vidste også var en tilkendegivelse af jeg kunne blive normal - ved ikke om det giver nogen mening?! Men ville bare sige at for mig var alt okay eneste forkerte var tavshed.
JEg håber I får sendt blomst og den bliver modtaget i rette ånd.
Line

Skrevet af migog4 (28-09-2010 kl. 21:02)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook