Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 108.162.241.161)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Kære Betty

Selvom jeg ikke længere er i behandling, følger jeg jer stadig her på siden og har derfor også fulgt din historie.
Det gør mig ondt, at jeres forhold ikke kunne holde til behandlingsræset, men mest af alt at I ikke kunne blive enige om vejen.

Det må være ufattelig hårdt at stå i din situation, men måske er det det bedste for dig på sigt. Det her er måske din chance for at blive mor. jeg tror du vil blive et bittert menneske, hvis ikke du får lov til at følge din drøm. Håber virkelig for dig, at du møder en skøn mand, som vil følge dig i dine drømme om at blive mor. Dukker han ikke op indenfor rimelig tid, håber jeg du vil følge din drøm selv. Enten ved selv at forsætte i behandling eller adoptere selv. Ingen tvivl om at det må være hårdt at være enlig mor, men jeg vil til en hver tid vælge det frem for ikke at være mor...

Held og lykke på din nye vej. Håber du vil skrive og fortælle hvordan det går dig.

Skrevet af Mille76 (14-06-2010 kl. 16:10)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook