Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.67)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Mon det kan være endometriose?

Hej med jer

Er der nogen som har endometriose som måske kan hjælpe mig?

Jeg har siden omkring 14 års alderen (jeg er 29 nu) haft ondt i min mave i 'trekanten', det vil sige mellem ribbenene (håber I forstår). Jeg har været til diverse undersøgelser, bl.a. gastroskopi flere gange, og sygehusene er ved at opgive mig, de kalder det irriteret tyktarm.
Jeg har nu fået den mest fantastisk læge nogensinde. Jeg var hos hende i dag, og hun spurgte mig for første gang i mit liv om jeg havde mere ondt når jeg havde mens. Hmm det vidste jeg egentlig ikke, men jeg har lige haft det og i den tid, har jeg haft vilde smerter igen, så ja måske det hænger sammen, men jeg har dog også ondt til hverdag hvor jeg ikke har mens?

I min graviditet, der havde jeg det ufatteligt godt i forhold til hvad jeg plejer. Det mener min læge måske også er et symptom, fordi når man er gravid stopper alle ens hormoner åbenbart.
Jeg har konstante smerter i maven og det er virkelig uudholdeligt. Det påvirker mit liv rigtig meget, og jeg synes ellers at jeg altid har været en glad kvinde. Jeg har og er stadig rimelig nedslidt, har også haft depression. Jeg er ofte i dårligt humør, har aldrig lyst til sex, ikke fordi at sex gør ondt, men jeg orker ikke pga. mine mavesmerter.
Når folk med endometriose beskriver deres smerter, så er det ofte i underlivet. Er der nogen der har ondt ligesom mig? Jeg er også konstant træt, og har hård eller tynd mave, næsten aldrig normal.
Fortsættes...

Skrevet af mimsemus (23-08-2010 kl. 17:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook