Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg er nødt til at kommentere...

dit indlæg.
Simpelthen fordi vi "snakkede" lidt sammen herinde for nogle år siden. Jeg havde lige mistet min velskabte datter af ingenting kort før termin, og du kæmpede for at blive gravid... Vi snakkede om, hvordan situationerne var forskellige, men følelserne var de samme... Længslen efter en baby i armene.
Jeg blev selv gravid i første ins. forsøg, hvilket resulterede i en udskrabning 8 uger henne... Blev igen gravid i første forsøg og fik endelig en levende datter i armene i aug 07.
- Og mener du fik en søn i 07 også??

Og sørme om ikke jeg blev gravid ved et uheld for 9 måneder siden og fik for et par uger siden en levende datter i armene igen.

Så jeg vil egentlig bare sende dig alle mine varme tanker og HÅBER så inderligt for dig at den er der denne gang.

Og så vil jeg minde dig om, at da jeg blev gravid med min søn i 98 ved et uheld, var der tegn omgående ja... Også da jeg blev gravid anden gang.. Den endte så med en abort, og så gik der pludselig 8 måneder uden held.. hvorfor gyn valgte at tilbyde ins. Der havde jeg også symptomer med det samme... (Det var med min datter som vi mistede...) Men men men...

Den graviditet der senere endte med levende datter i 07 var symptomløs indtil uge 8, så jeg troede ikke på hende, trods utallige scanninger og blodprøver... og hende jeg lige har fået var også symptomløs til uge 8...

Så prøv at giv dig selv lov at håbe indtil andet er bevist.. Der behøver ikke komme symptomer selvom der gjorde første gang...

Skrevet af gæst (28-02-2011 kl. 12:10)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook