Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.58.80)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Solstrålehistorie

Kære Ane
Først vil jeg give dig et lille kram, for det trænger du vist til. Men jeg vil også sige "tillykke" med din beslutning om at stoppe det helvede, du og din mand har været igennem. Det lyder som en hård omgang.

Men derefter vil jeg fortælle dig en lille solstrålehistorie: Min mand og jeg har et vennepar, som begge var over 30 år, da de besluttede, at de ville prøve at "lave" et barn. De prøvede og prøvede i 2 år, før de gik til lægen for en udredning. De kom derefter direkte i behandling. De prøvede alt i de næste 3 år. Der kom dog aldrig noget barn ud af det. Derfor besluttede de ligesom dig at sige helt stop for mere behandling. De ansøgte derfor om at adoptere og blev (efter godkendelse) skrevet op til et lille barn fra Kina.

Men, men, men, da de gik og ventede på, at der skulle blive en lille baby "klar til dem", da blev hun helt uventet gravid på naturlig vis. Helt fantastisk og uventet.
Nu er de begge omkring de 40 år og er nu forældre til en dreng og en pige - begge produceret helt "økologisk".

Jeg ved godt, at denne historie er helt speciel og at det kun sker for de færreste. Men jeg håber alligevel, at den kan give dig et lille glimt af håb.

Knus, Delfin (og held og lykke med alt det nye, I nu skal igennem)

Skrevet af Delfin (13-07-2011 kl. 12:41)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook