Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.67)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvorfor jeg ikke blev graivd før.

Hej med dig

Jeg tror desværre i de fleste tilfælde hvor par er uforklarlige barnløse, så er grunden den at vi som kvinde stresser vores krop fysisk og psygisk.

Jeg var igennem 3 IUI hvor den sidste resulterede i gravilitet uden for livmoderen. Så gik vi videre til 2. alm IVF og 1. fryse æg opsætning. Jeg var ENORMT stresset og ked af at der ikke var noget som lykkedes og hele tiden at gå og vente på om forsøg virkede for bare at blive vildt ked af det. Min hjerne kørte for fuld hammer omkring projekt baby hele tiden.

Ved sidste IVF forsøg blev jeg en smule overstimmuleret og det gjorde vildt ondt. Min mand og jeg aftalte at dette var sidste gang for jeg kunne simpelthen ikke klare det mere hverken fysisk eller psykisk. Så ved dette forsøg var forskellen fra de andre forsøg:

1. Jeg fik akupunktur. Startede 1 måned før forsøget for først at rense kroppen for alle de homoner jeg havde fyldt kroppen med, og jeg må sige der kom nogle mærkelige klumper ud ved min menstration. Så der blev renset ud.
2. Vi havde taget beslutningen om at stoppe projekt baby, og begyndte at se på at adoptere. Psykisk slappede jeg helt af igen. Jeg stressede ikke kroppen længere mht. at gå og tænke på det hele tiden.

Jeg blev gravid med twins og har i dag tvillinger på 4,5 år. Jeg er også 33 uger gravid som er sket naturligt fordi jeg troede jeg ikke kunne blive gravid og har ikke beskyttet mig.
Da jeg blev gravid med twins var jeg 161 og 84 kg. Har hørt mange gange at folk bliver gravide når de har givet op, men det kan vi ikke før vi er klar.

Kram fra mig

Skrevet af DamienMalou (28-11-2011 kl. 12:37)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook